آمار مطالب

کل مطالب : 473
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 17
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 165
بازدید سال : 2737
بازدید کلی : 13359

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 165
بازدید کل : 13359
تعداد مطالب : 473
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : چهار شنبه 20 فروردين 1402
نظرات

پرستاران مشهدی به دلیل اعتراض به پرداختی‌های قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری برای بار دوم در چند روز اخیر مقابل استانداری خراسان رضوی تجمع کردند. 

چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه بود که پرستاران در اعتراض به پرداختی‌های قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری مقابل استانداری تجمع کرده بودند. امروز نیز برای بار دوم در مقابل استانداری حضور یافته و اعتراض خود مبنی بر عدم رعایت عدالت در پرداختی‌های قانون تعرفه‌گذاری را اعلام کردند.

محسن گچپزان، رئیس سازمان نظام پرستاری مشهد در گفت‌وگو با ایسنا در این رابطه اظهار کرد: تجمع چهارشنبه پیرو پرداخت تعرفه پرستاران انجام شد که با مسئولان استانداری صحبت و قرار شد جلسه‌ای برگزار شود. همان روز مکاتبه‌ای با معاونت پرستاری وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه انجام دادیم و منتظر جواب آن هستیم.

وی افزود: به دلیل اینکه امروز در محل استانداری حضور نداشتم علت تجمع امروز را نمی‌دانم اما احتمالا باز هم در خصوص تعرفه‌گذاری بوده است.

گچپزان گفت: جلسه اضطراری با حضور نماینده‌های پرستاران و در محل استانداری برگزار خواهد شد تا تمام مسائل پرستاران را بررسی کنیم، البته هنوز مهمانان، تاریخ و زمان مشخص نیست. در آن جلسه تمام مسائل را بررسی می‌کنیم تا راهکاری در سطح وزارتخانه یا دانشگاه پیدا کنیم و مشکل پرستاران حل شود.

رئیس سازمان نظام پرستاری مشهد با بیان اینکه در حال حاضر مشکل روز پرستاران تعرفه‌گذاری است، عنوان کرد: همکارانی دریافتی خوبی داشتند و دریافتی برخی کم، صفر و حتی منفی بوده است. پرداختی‌ها متعادل نبوده و دریافتی همکاران تفاوت زیادی با یکدیگر دارد. باید اصلاحاتی در ضرایب انجام شود که درخواست آن را به تهران ارسال کردیم. نرم‌افزار این کار مربوط به وزارتخانه بوده و مشهد تنها مجری است.

انتهای پیام

تعداد بازدید از این مطلب: 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود