حق بیمه درمان کارگران باید «نشان دار» شود

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 17
باردید دیروز : 60
بازدید هفته : 192
بازدید ماه : 1289
بازدید سال : 4023
بازدید کلی : 14645

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 192
بازدید ماه : 1289
بازدید کل : 14645
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : چهار شنبه 8 دی 1396
نظرات

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، علی نوبخت در خصوص تصمیم رئیس جمهوری مبنی بر ایجاد یک حساب مجزا  برای واریز پول حق بیمه درمان کارگران، گفت: برای شفاف سازی منابع سلامت باید اقدامات قابل قبولی صورت گیرد، یعنی به طورحتم منابع سلامت باید مدیریت شود؛ البته پیشتر هم در این مورد با مسئولان سازمان برنامه و بودجه رایزنی شده و پیشنهاداتی مطرح شده بود.

وی با مثبت ارزیابی کردن اقدام رئیس جمهوری در تاسیس یک حساب برای واریز پول حق بیمه درمان کارگران، افزود: منابع درمان تامین اجتماعی یعنی ۹ بیست وهفتم می بایست شفاف و قابل احصاء باشد تا متولی امر سلامت بتواند با مدیریت منابع برنامه ریزی و ارایه خدمت نماید و این به معنای دخل و تصرف در بودجه تامین اجتماعی نیست، در واقع مسئله تجمیع بیمه ها نیز به معنای دخالت در حوزه مدیریت سازمان تامین اجتماعی یا دست اندازی به حقوق کارگران نیست.

نوبخت تاکید: به طورحتم ۹ بیست و هفتم حق بیمه درمان کارگران در حوزه سلامت باید نشان دار شود، یعنی باید مشخص شود که این میزان درچه مسیری صرف می شود؛ درحال حاضر سازمان تامین اجتماعی به واحدهای تحت پوشش خود حقوق و دستمزد کارکنان  را پرداخت می کند؛ این درحالی است که به واحدهای تحت پوشش وزارت بهداشت و درمان بدهی خود را پرداخت نمی کند، بنابراین انتظار می رود که دراجرای طرح تحول سلامت به عنوان پروژه عظیم ملی همه دستگاه ها باید احساس مسئولیت کنند.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح تحول سلامت مسئولان باید از جزیره ای عمل کردن پرهیز کنند، تصریح کرد: تصمیم رئیس جمهوری در ایجاد یک حساب مجزا برای واریز پول درمان کارگران بسیار مثبت است و به طورحتم این تصمیم در رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان کمک کننده بوده، در ادامه اجرای طرح تحول سلامت هم بسیار حائز اهمیت است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: در اجرای این تصمیم رئیس جهموری باید اقدامات کارشناسی برای حصول به نتایج بهتر صورت گیرد.



تعداد بازدید از این مطلب: 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود