مراقب تبعات تربیت «کمک پرستار» باشیم/پرستاران منتظرند

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 36
باردید دیروز : 45
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 1248
بازدید سال : 3982
بازدید کلی : 14604

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 1248
بازدید کل : 14604
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : شنبه 29 آبان 1396
نظرات

حسین علی نسائی در گفتگو با خبرنگار مهر،با اعلام اینکه جامعه پرستاری منتظر تعیین تکلیف موضوع کمک پرستاری است، افزود: هرگونه شرح وظایف خارج از امور اولیه و خارج از انتظار، واکنش های خارج از تصور و وسیع جامعه پرستاری را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به نگرانی جامعه پرستاری و دانشجویان پرستاری، گفت: جامعه پرستاری مدام نگران و پیگیر وضعیت نهایی دوره یک ساله کمک پرستاری از طریق نمایندگان خود در شورای عالی و سازمان نظام پرستاری هستند و چشم انتظار خروجی مناسب و مورد انتظار از تعامل و توافق انجام شده سازمان نظام پرستاری و معاونت پرستاری وزارت بهداشت هستند.

علی نسائی با عنوان این مطلب که اگر موضوع کمک پرستاری خلاف انتظار پیش برود وضعیت بغرنج تر خواهد شد، افزود: سازمان نظام پرستاری مناسب ترین شرح وظایف اولیه را همان شرح وظایف کمک پرستاری اعلام شده در سال ۸۸ می داند و نباید افزایش طول دوره کمک پرستاری از ۴ ماه به یک سال این تصور را بوجود آورد که شرح وظایف نیروهای کمک پرستاری از چارچوب خدمات اولیه خارج شود و نباید موارد تخصصی که اتفاقا بر زمین هم نمانده و کارشناسان پرستاری بر انجام آن توسط خودشان تاکید دارند با شرح وظایف اولیه کمک پرستاران مخلوط شود.

وی گفت: اگر این اتفاق رخ دهد نه تنها وضعیت ارائه خدمات پرستاری با افت شدید مواجه خواهد شد و بیماران متضرر می شوند، بلکه با اعتراض جامعه پرستاری مواجه خواهد شد و سازمان نظام پرستاری نیز به جهت وظیفه قانونی که در قبال دفاع از منافع پرستاران و مردم دارد نمی تواند سکوت کند.

عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور، تاکید کرد: هرگونه شرح وظیفه در حیطه پرستاری طبق قانون سازمان نظام پرستاری که مصوب مجلس شورای اسلامی است باید با همکاری و تایید این سازمان باشد و در غیر این صورت قانونی نیست.



تعداد بازدید از این مطلب: 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود