«مدینه فاضله» وعده‌ای که در راه است/ احترام به بیماران با هزینه‌های کمتر

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 35
باردید دیروز : 45
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 1247
بازدید سال : 3981
بازدید کلی : 14603

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 1247
بازدید کل : 14603
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : چهار شنبه 9 تير 1396
نظرات

سیدحسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، گفت: در بعضی از حوزه‌ها مانند سرطان، دیالیز به سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افزایش دسترسی مردم به خدمات نیاز داریم و در حوزه دندانپزشکی ما اعتراف داریم که این خدمات به جز در بخش خصوصی در دولتی وجود ندارد و هزینه‌ها بسیار زیاد است.

وی ادامه داد:‌ بنابراین با توجه به شرایط کشور و مدل‌های اقتصادی دنیا، به دنبال استفاده از منابع غیردولتی داخلی و خارجی رفته‌ایم و به این ترتیب در آینده سه بخش بیمارستان در کشور خواهیم داشت.

وزیر بهداشت گفت: یک دسته بیمارستان‌های موجود و دولتی هستند، دسته دیگر بیمارستان‌های خصوصی هستند که با پول سرمایه‌گذار ساخته می‌شود و اکنون هم وجود دارد و دسته سوم بیمارستان‌های جدیدی است که تجهیزات پزشکی آن به روز و احترام به مردم در آن بیشتر خواهد بود و عرضه با تقاضا نیز متناسب می‌شود.

هاشمی ادامه داد: در حال حاضر متقاضی خدمات درمانی زیاد و بیمارستان‌ها شلوغ هستند و عرضه محدود است. اما در بیمارستان‌های جدید نرخ خدمات بین بیمارستان دولتی و خصوصی خواهد بود و اگر منابع دولت اجازه دهد،‌از طریق بیمه‌ها حمایت بیشتری خواهد شد.

وی گفت: در غیر اینصورت بخشی از هزینه‌ها را مردم و بخشی را دولت پرداخت می‌کند همچنین اگر بیمارستان‌های قدیمی که تعداد زیادی از آنها عمرشان بالای 50 سال است، در قالب سرمایه‌گذاری‌های جدید نوسازی و بازسازی شوند، نیز  خدمات بهتری را ارائه خواهند داد.

وزیر بهداشت گفت: نرخ پرداخت هزینه‌ها از سوی مردم در شهرها هم اکنون 6 درصد و در روستا 3 درصد است که در این بیمارستان‌های جدید هم همین نرخ پرداخت خواهد شد.

وی افزود: این تفکر جدیدی است چون ما معتقد نیستیم که تصدی‌گری کنیم باید خرید خدمت کنیم و سیاست‌گذاری داشته باشیم. هم اکنون 570 بیمارستان موجود اگر در این قالب اداره شوند حتما احترام به مردم بیشتر می‌شود، هزینه‌ها کمتر و بهره‌وری نیز افزایش پیدا می‌کند.



تعداد بازدید از این مطلب: 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود