آمار مطالب

کل مطالب : 473
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 473
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : یک شنبه 3 آبان 1395
نظرات

 پس از کش و قوسهای فراوان انتخابات سازمان نظام پرستاری به سرانجامی خیر رسید، و در نهایت در روز 28 مهر ماه 94انتخابات شورای عالی نیز برگزار گردید. در این انتخابات که برای اولین بار با چنان شور و حالی برگزار شد دو طیف کاندید حضور داشتند.

 

1-پرستاران عدالت خواه 2- پرستاران میانه رو که بعد به پرستاران مستقل تغیییر نام دادند.

 

طیف پرستاران عدالت خواه که برخواسته از بستره ی پرستاری بوده و بدنبال حذف غیر قانونی سردمداران بالین کاران و زجر کشیده ها ، در پی اثبات حق طلبی پرستاران در هر صورت و با هر فشاری بودند و مواضعشان نیز با میثاق نامه ی زمان انتخابات هیاتها و نیز آغاز جنبش عدالت خواهی در سیستم درمان کشور همسو و هم راستا بود.

 

اما طیف دوم که از اقلیت برخوردار بود ابتدا با نام میانه روها خود را طرح کرد که با حضور افرادی که در شورای سوم حضور داشتند و اغلب افراد صاحب کرسی در سمتهای مختلف وزارت بهداشت بودند تشکیل شده بود.

 

در این نوشته برای حفظ ایجاد اتحاد و یکپارچگی پرستاری به مسایلی که با اعمال فشار و قدرت و ... گره خورد اشاره ای نمی کنم و در صورت نیاز تحلیل با سند و مدرک خواهم نگاشت ، اما به بررسی اجمالی علل شکست برخی مناطق می پردازم:

 

در تهیه ی لیست هر دو طیف منطقه بندیهاییی انجام شده بود. این منطقه بندی البته مورد نقدی بسیاری از همکاران بود و هست ، به این اسناد که شاید شایسته سالاری با این منطقه بندی عملی نشود، اما ما معتقدیم پرستاری به قدر کافی در تمامی مناطق افراد شایسته دارد  و بر اساس محدودیت انتخاب نفرات تعداد بسیاری از شایسته ها از گود بیرون می مانند.

 

این نقیصه البته با تشکیل شورای مشورتی نظام پرستاری از  بزرگان و اساتید و دلسوختگان این حرفه قابل جبران است که تاکنون مد نظر نبوده و امید است منتخبین جدید برنامه ای برای این مقوله داشته باشند.

 

با نظر به اسامی منتخبین می بینیم که از برخی مناطق مانند اراک و لرستان و سنندج و ... افرادی برای اولین بار به شورای عالی راه یافتند و گستره ی جغرافیایی شورای چهارم بسایر بهتر از قبل است.

 

اما نکته ی قابل ذکر عدم حضور افرادی از استانهای مازندران و گلستان با بیش از ده رایدر مجمع، حضور تنها یک نفر از استانهای خراسان با شانزده رای  و عدم حضور کسی از اصفهان بزرگ . شیراز  مانند دوره ی قبل است.

 

البته این عدم حضور حاصل عدم اتحاد منتخبین حوزه های مربوطه بود  که مسبوق به سابقه است. گرچه احتمال حضور نماینده ی اصفهان بسیار بود ولی با رفتاری ناجوانمردانه و فریبکارانه حذف شد که ذکر شکل حذف کمکی به بهبود اتحاد پرستاران نمی کند و در جای خود ذکر خواهد شد.

 

اما نکته ی اصلی و گویای این انتخابات ایستادن پرستاران مقابل تمام فشارها ز طرف بخشهای مختلف وزارت بهداشت جهت رای دادن به گروهی خاص بود. در اصل نمایندگان شجاع  پرستاران نشان دادند که پرستاری در حال پوست اندازی و گذر از بی تفاوتی و اطاعت محض و ترس ، به استقلال حرفه ای و ظلم ستیزی و حق طلبی است. این پیام روشن می تواند با تغییر نگاه وزارت بهداشت به پرستاری و پرستاران، در بهبود خدمات ارائه شده به مردم تاثیر مستقیم بگذارد.

 

برخی از همکاران به شدت از وجود شکاف و اختلاف بین پرستاران نگرانند در حالیکه این شکاف بین غالب منتخبین و بستره ی پرستاری وجود ندارد و تنها افرادی خاص خود را از بدنه ی پرستاری جدا می دانند.

 

ما بدون توجه به نتیجه ی انتخابات از منتخبین تا جایی که در راستای منافع پرستاری و مطالباتشان باشند، حمایت می کنیم. از ایشان انتظار داریم با برنامه ریزی مدون و علمی پایه های نوین صنفی را بنیاد نهاده و در ایجاد تغییرا تاساسی در این شغل سهیم باشند.

 

ما از منتخبین انتظار داریم که ایشان خودشان را با مطالبات پرستاران و خواسته های لغلب پرستاران هماهنگ کنند نه اینکه انتظار داشته باشند ما با ایشان هماهنگ شویم.

 

ما انتظار ایجاد یک ارتباط قوی بین هیاتها، بین هیاتها و شورای عالی ، بینه بستره ی پرستاری با تمام منتخبین در هر سطح برقرار باشد تا منتخبین از مطالبات و پرستااران از اقدامات انجام شده مطلع باشند/

 

بزرگترین عامل ایجاد سوئ تفاهم سکوت در جایی است که باید خرف زده شود و بالعکس.

 

از تمام افراد و هیاتها نیز انتظار داریم به جای صف کشیدن مقابل منتخبین جهت انتقام گرفتن، در کنار ایشان به ائتلای پرستاری کمک کنند.

 

انتخابات تمام شد و اینک باید همه به نتایج گردن نهند..

 

 

http://Parastaraneiran.com/Notification/264

محمود عمیدی

 

تعداد بازدید از این مطلب: 188
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : یک شنبه 3 آبان 1395
نظرات

#معرفی

با سلام و عرض احترام خدمت یکایک. دانشجویان پرستاری 

 

ضمن عرض تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی نظر شما عزیزان را به متن زیر معطوف می گردانم.

 

به استحضار یکایک دانشجویان پرستاری 4 دانشکده پرستاری و مامایی علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران و دانشگاه آزاد اسلامی می رساند با توجه به شرایط حساس پرستاری فعالین صنفی دانشجویی در این راستا به اتحادی بی نظیر دست یافتند و در ادامه این روند با برگزاری جلسه ای با حضور فعالین تصمیم بر برقراری اتحاد دانشجویی پرستاری ، با نام مستعار #بیدار، نموده تا رسما از این به بعد نسبت به فعالیت های خود رسمیت ببخشند . قطعا در ادامه راه اخبار جدید مرتبط با این اتحاد را به سمع و نظر شما عزیزان خواهیم رساند....

 

گروه #بیدار، اتحاد دانشجویی پرستاری

 

تعداد بازدید از این مطلب: 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : یک شنبه 3 آبان 1395
نظرات

کد خبر: ۵۳۶۷۱۳۰

 

گروه : علمی پزشکی » بهداشت و درمان

 

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

 

 

پاسکاری تعرفه‌های پرستاری در 3 ارگان مسئول

 

با وجود پیگیری‌های سازمان نظام پرستاری در رابطه با اجرایی شدن تعرفه‌ی خدمات پرستاری اما همچنان این تعرفه‌های مسکوت مانده است .

 

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوانبیان تعرفه‌های خدمات پرستاری 8 سال پیش به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید اما با گذشت این مدت همچنان اجرایی نشده است. 

 

 

سازمان نظام پرستاری همواره در نشست ها و جلساتی که با پرستاران و هیئت مدیره‌های نظام پرستاری داشته با قاطعیت پاسخ داده است که این تعرفه‌ها قانون مصوب است و خواسته‌ی صرف نیست. 

 

 

اما اواخر سال گذشته به دنبال اعلام وزارت بهداشت مبنی بر اینکه تنها بخشی از تعرفه‌های خدمات پرستاری به شورای عالی بیمه می‌رود، سازمان نظام پرستاری اعلام کرد تمامی تعرفه های خدمات پرستاری باید به شورای عالی بیمه رفته و مورد بررسی قرار گیرد و جامعه‌ی پرستاری نمی‌تواند بپذیرد که تنها بخشی از تعرفه‌ها که آن هم فقط مربوط به بخش محدودی از فعالیت‌های مراقبتی می‌شودو بخش کوچکی از پرستاران را شامل می‌شود به این شورا ارسال شود. 

 

 

پایلوت پیش شرط اجرای تعرفه گذاری پرستاران احمد نجاتیان قائم مقام سازمان نظام پرستاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برای اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری یک پیش شرط نیاز است و این پیش‌شرط انجام مراقبت‌های موردی است به این معنی که مراقبت از هر بیمار توسط یک پرستار صورت می‌گیرد. 

 

 

وی افزود: این طرح قبلا وجود داشت اما اجرایی نشده بود و یا حداقل در چند بیمارستان به اجرا درآمده بود اما با اجرای پایلوت تعرفه گذاری این طرح اجرایی شده و ما در حال جمع‌آوری اطلاعات از بیمارستان‌های سراسر کشور هستیم. 

 

 

پایلوت در وزارت بهداشت سابقه‌ی خوبی ندارد 

 

یعقوب جعفری رئیس شورای عالی سازمان نظام پرستاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیان کرد: اجرای هر طرحی در ابتدا نیازمند به پایلوت‌ یا همان اجرای آزمایشی است تا مزایا و معایب و مشکلات آن شناسایی و بر طرف شود بعد به اجرا در بیاید. 

 

 

وی ادامه داد: اما پایلوت در وزارت بهداشت سابقه‌ی خوبی ندارد و دچار مشکلاتی است. 

 

جعفری گفت: اما این تعرفه گذاری هر چه سریعتر باید اجرایی شود تا هر پرستار طبق عملکرد K مربوط را دریافت کند. 

 

 

مقید نبودن شورای عالی بیمه به اجرای تعرفه‌ی پرستاری 

 

جعفری تصریح کرد: با وجود پیگیری‌های مکرر سازمان نظام پرستاری اما هنوز تعرفه‌های خدمات پرستاری در شورای عالی بیمه مسکوت مانده است. 

 

 

رئیس شورای عالی سازمان نظام پرستاری ادامه داد: شورای عالی بیمه و وزارت بهداشت 2 ارگانی هستند که در این مورد تصمیم گیری می‌کنند اما هنوز این فرآیند انجام نشده است زیرا شورای عالی بیمه مقید به اجرای آن نیست به دلیل اینکه معتقد است در هیچ جای دنیا برای پرستاری تعرفه‌ای تعریف نکرده‌اند. 

 

 

وی خاطر نشان کرد: این طرح مصوب مجلس است اما وزارت بهداشت می‌گوید بودجه‌ای برای تعرفه‌ی پرستاری از مجلس دریافت نکرده است و مجلس می‌گوید ما بودجه را بصورت کلی به وزارت بهداشت داده‌ایم و این به عهده‌ی وزارت بهداشت است که از این بودجه‌ای که در اختیار دارد قسمتی را به تعرفه‌های پرستاری اختصاص دهد به همین دلایل این تعرفه‌ها همچنان بلاتکلیف است. 

 

 

حالا پرستاران باید امیدوار باشند تا با تشکیل اعضای جدید شورای عالی بیمه که انتخابات آن 28 مهر برگزار شد تعرفه‌های خدمات پرستاری از طریق این اعضا پیگیری شود. 

 

 

گزارش از مهناز متقی

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : یک شنبه 3 آبان 1395
نظرات

سلام دوستان صحبتهای آقای شریفی مقدم در گروه هایک

 

سلام وشب به خیر

انشالله عزاداریها مورد قبول حق قرار گیرد

 وعرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام شهدا وپرچمدار عدالت

  وعرض تبریک دارم به همه منتخبین شورایعالی نظام پرسناری

 

خدا قوت دارم به همه مجمع نمایندگان به همه کاندیدا های نظام پرسناری

 وپیروزی قاطع پرستاران عدالت خواه در شوریعالی را به جامعه پرستاری کشور تبریک عرض می نمایم

 واین پیروزی مرهون فعالیت های مستمر فعالین صنفی،حماسه سازی کمیته های پیگیری،قلم زنان عرصه مجازی،صاحب نظران پرستاری است

فعالیت مستمر این عزیزان بود که باعث بیداری پرستاری کشور شدواین بیداری باعث خرکت های پرستاری وگسنرش موج عدالت خواهی در کشور شد 

واگاهی پرستاری کشور بود که منجر به تحولات وتغییرات در هیات مدیره ها وشورایعالی شد

 

هدف اصلی جنبش عدالت خواهی کسب کرسی های عدالت خواهی نبود 

 از انجاییکه نظام دوره سوم مانعی بزرگ بر سر راه پرستاری بود وبیشتر سعی در خنثی کردنفعالیت های به حق پرستاری کشور بود

  بنابراین یک شوراعالی که همراه پرستاری کشور باشد قطعا روند تحقق مطالبات سرعت خواهد گرفت

 

 وحالا که شورایعالی جدید تشگیل شده بر همه ما وظیفه است که با ایجاد جو وحدت وهمدلی با تمام توان از منتخبین جدید حمایت نماییم

 تا این شورا باحمایت بیشتر با اقتدار بیشتر عمل خواهد کرد

 دوستان رمز پیروزی پرستاری کشور در وحدت است

 انتخابات تمام شد وبهتر است ضمن جدیت در پی گیری مطالبات فضای بین پرستاری را باید تلطیف کنیم

 

دوسنان امروز سازمان نظام پرستاری دیگر در مقابل پرستاری نیست

 البته پرستاری بیدار پرستاری بدقت عملکرد نظام پرستاری را پایش خواهد کرد وتا زمانی که در مسیر پرستاری حرکت نماید مورد حمایت پرسناری کشور خواهد بود

 سلام جناب سیفی پور عزیر تبریک مجددبرای انتخاب تان شورایعالی وتشگر نمایید از رییس دانشگاه تان که از ورود شما به شوراعالی خوشحال است انشالله الگویی باشد برای بقیه روسا

 

 وبزرگترین افت برای پرستاری تفرقه است  

 جناب دانشور اگر جامعه پرستاری همدل باشد وانسجام لازم داشته هیچ چیزی غیر ممکن نخواهد بود

بعد از وحدت بی سابقه در بدنه پرستاری ، این موج به هیت مدیره ها تسری پیدا کرد وانشالله با انسجام شوراعالی این وحدت یکپارچه خواهد شد

 امروز نقش روابط عمومی ها بسیار تاثیر گذار است که متاسفانه روابط عمومی سازمان بیشتر در اختیار طرف مقابل بود تا پرستاری

 دوستان زیاد بی تابی نکنید به هر صورت سازمانی که دوسال تعطیل است راه اندازی ان طول می کشد

 

برنامه هایی که جناب دانشور می فرمایند خوب است منتها باید بعد تشگیل شوراعالی در دستور کارقرار گیرد

در شرایط کنونی دارند روی خط تفرقه کار می کنند و زمانی می توانیم پیروز شویم که نه تنها در دام تفرقه قرار نگیریم بلکه با اتحاد واحترام به همدیکر این توطعه را خنثی نماییم

 وعلت عقب گرد ورکود ۲ساله هم این بوده که این خط یعنی تفرقه توسط همکاران خودمان ایجاد ودر حال کسترش می باشد

 

 وانشالله با اخترام واحترام وانسجام وحمایت های همه باید سازمان صنفی مان را کمک کنیم تا با پشتوانه بیشتر اقتدار خود را بازیابی نماید

 واز ایجاد بحث هایی که موجبات کدورت ودل خوری می شود پرهیز نماییم

جنبش عدالت خواهی در ابتدای راه است ،ومثل نهالی در حال رشد است وخوشبختانه با پرداخت هرینه های سنکین به این مرحله رسیده ومراقبت ازان کاری سخت است چون افت های مختلف در کمین است که مهمترین ان تفرقه است

 

بیشتر مزاحم نمی شوم تا به عزاداری ها برسید ودر این شب های غزیر التماس دعا دارم

 

تعداد بازدید از این مطلب: 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : یک شنبه 3 آبان 1395
نظرات

تاريخ: 1394/07/29 ساعت خبر: 3:55 PM  

 

 

رئیس کل سازمان نظام پرستاری:

 

نظام پرستاری در دوره جدید می تواند با تعامل، صبر و کار کارشناسی مسیر اقتدار را ادامه دهد

 

رئیس کل سازمان نظام پرستاری با تبریک به تمامی منتخبان چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری گفت: تعامل، صبر، ارتباط با محافل و مجامع مختلف اعم از دولتی و غیر دولتی، احترام متقابل و کار کارشناسی و علمی، رفتاری است که می تواند ما را به یک اقتدار عالمانه و حرفه ای برساند و ان شاء الله در این دوره نیز کماکان مسیر اقتدار و عزت حرفه ای طی شود.

 

 نظام پرستاری در دوره جدید می تواند با تعامل، صبر و کار کارشناسی مسیر اقتدار را ادامه دهد

 

محمد میرزابیگی در گفت و گو با خبرنگار نظام پرستاری ضمن تبریک به منتخبان چهارمین دوره انتخابات شورای عالی نظام پرستاری و آرزوی موفقیت برای منتخبان گفت: بنده شخصاً روز گذشته از ابتدای جلسه انتخابات و رأی گیری تا انتهای شمارش آراء در جلسه حضور داشتم و روند انتخابات نشان داد که بر خلاف آنچه برخی از دوستان گاهاً در زمان انتخابات هیئت مدیره ها و انتخابات شورای عالی مبنی بر بروز تقلب و خدای ناخواسته مهندسی انتخابات مطرح می کردند، انتخابات در کمال شفافیت و به خوبی برگزار شد.

 

وی افزود: بنده نتیجه این انتخابات را شکست و پیروزی نمی دانم چرا که هم افراد شاخصی که در دوره قبل در شورای عالی حضور داشتند به چهارمین دوره شورای عالی نظام پرستاری راه یافته اند و هم کسانی که شعارهای خوبی را مطرح کرده بودند برای حضور در این شورا رأی آورند.

 

رئیس کل سازمان نظام پرستاری ادامه داد: البته عده ای از دوستان که در دور قبل در شورا و سازمان حضور داشتند نیز با از خودگذشتگی در این دوره از رقابت ها کنار کشیدند تا راه را برای دوستانی که علاقه مند هستند و شعارهای خوبی را مطرح می کنند، هموار کنند.

 

وی ترکیب چهارمین دوره شورای عالی نظام پرستاری را شامل افراد مستقل و افرادی تحت عنوان طیف عدالتخواه عنوان کرد و گفت: به هر حال دیگر دوره شعار، رقابت های انتخاباتی و ایجاد هیجانات انتخاباتی تمام شد و زمان کار است. در دوران انتخابات نیز بنده در مقابل بسیاری از مسائل سکوت کردم تا این فضا همان فضای شور و هیجان باقی بماند.

 

میرزابیگی ادامه داد: بالاخره کارنامه عملکرد 12 سال کار قبلی سازمان پیش روی تمامی پرستاران کشور است و ان شاء الله این 4 سال پیش رو نیز قابل ارزیابی خواهد بود و با سرعت برق و باد نیز ایام می گذرند.

 

وی تصریح کرد: ما 23 سال غیر مستقیم و مستقیم و حدود 12 سال نیز به طور مستقیم و شبانه روزی در راه پیشبرد حرفه تلاش کردیم و شعارهایی دادیم و نتایجی نیز گرفتیم که بارزترین آن تشکیل سازمان نظام پرستاری و معاونت پرستاری بود.

 

رئیس کل سازمان نظام پرستاری تصویب قوانین پنجگانه در حوزه پرستاری در مجلس را از دیگر دستاوردها در این حوزه خواند و گفت: همچنین در طول سالهای مذکور 9 دیدار با مقام معظم رهبری، 40 دیدار با روسای قوا و مسئولان بلند پایه کشور داشتیم و علاوه بر آن ساخت نزدیک به 5 هزار واحد مسکونی توسط تعاونی های پرستاری و تعاونی های مستقل پرستاری در هر شهر توسط هیئت مدیره ها اتفاق افتاد.

 

وی افزود: همچنین ایجاد خیابان یا میدانی به نام پرستار در تمامی شهرستانهای کشور، خرید 30 ساختمان ملکی برای هیئت مدیره های کشور، 2 ساختمان در تهران برای سازمان نظام پرستاری، تصویب بالغ بر 45 بخشنامه دولتی در حوزه پرستاری و عضویت در مجامع بین المللی و منطقه ای پرستاری نظیر ICN و امرو از دیگر دستاوردهایی بود که در طول 23 کار مستقیم و غیر مستقیم و 12 سال کار مستقیم حاصل شد.

 

میرزابیگی ادامه داد: البته از این پس نیز همچنان در خدمت جامعه پرستاری خواهیم بود و از دوستان جدید نیز هر مشورت و هر کاری داشته باشند، حمایت می کنیم.

 

وی یادآور شد: فقط خواهشی که در این مقطع از دوستان داریم این است که چه آن حدود 70 الی 80 هیئت مدیره ای که بالاخره در کشور علاقه به حضور کاندیداهای خود در شورای عالی داشتند و چه دوستانی که به شورا راه یافته اند، دیگر دوره رقابت ها را تمام شده تلقی کنند و رفاقت را از همین امروز شروع کنند و ان شاء الله کمک کنند تا حرفه به آرامش و هم افزایی برسد زیرا نیاز امروز جامعه پرستاری این مسائل است.

 

رئیس کل سازمان نظام پرستاری ادامه داد: فرض همه بر این است که تمامی کسانی که به شورای عالی نظام پرستاری راه یافته اند، ان شاء الله حرفه پرستاری را مد نظر داشته باشند و برای حرفه تلاش کنند و بتوانند نوجوان 12 ساله ای که ما الان تحویل می دهیم را در طول 4 سال آتی به گونه ای پیش ببرند که مسیر تعالی و رشد را بپیماید و همچنان پله های ترقی و قهرمانی را در سطوح ملی و بین المللی طی کند و بدرخشد.

 

وی افزود: بی شک ما، هم داشته های زیادی داریم که قابل افتخار است و هم، نداشته های زیادی پیش روی حرفه پرستاری داریم. به هر حال امسال ما تولد صد سالگی عمر علمی حرفه پرستاری را در ایران شاهد بودیم و باید قبول کرد که از این عمر یکصد ساله تنها 12 سال دارای سازمان نظام پرستاری بودیم و تنها 2 سال است که معاونت داریم لذا پرستاران می توانند قضاوت کنند که در همین دوره چه داشته هایی کسب کرده ایم.

 

میرزابیگی ادامه داد: البته ما منتظر پروسه تکمیل انتخابات، نظارت، اعتبارنامه و رسیدگی به شکایات نمی مانیم و از همین امروز همه چیز را تحویل می دهیم و دوستان می توانند بیایند و با تحویل امور، کار خود را آغاز کنند و امید است بتوانند با اتکا به داشته ها، نداشته ها را بدست آورند و خدای ناکرده آن گونه نشود که به خاطر نداشته ها، داشته هایمان را نیز به باد دهیم و این استراتژی بسیار مهمی است که باید مد نظر گرفته شود.

 

وی اضافه کرد: امید است در آینده دوستانی که می آیند تعامل را پیش رو قرار دهند و تجربه چندین ساله ما نیز نشان می دهد که تعامل، ارتباط، احترام متقابل، بیان و گفتار علمی و کارشناسی است که در مجامع و محافل طرفدار دارد و در این 4 سال پیش رو نیز همانند سالهایی که ما گذراندیم، دولت، قوای سه گانه، وزارت خانه مسیر طبیعی خودشان را طی می کنند و این مسئولان سازمان و عملکرد آنها است که می تواند در چارچوب قانون مشخص سازمان موجب پیشبرد حرفه و کسب دستاورد برای پرستاری شود.

 

رئیس کل سازمان نظام پرستاری ادامه داد: به هر حال قانون سازمان و وظایف و اختیارات تعیین شده در آن مشخص است و بر اساس آن، دولت، مجلس یا قوای سه گانه موظف به این نیستند که فلان اختیار را به سازمان بدهند و چنین چیزی در قانون سازمان نظام پرستاری نیست اما رفتاری که مسئولان سازمان پیش می گیرند می تواند بر اساس همین قانون، آنچنان فضایی در قوای سه گانه ایجاد کند که همه را به همکاری، هم افزایی و همیاری جلب کند.

 

وی افزود: به خاطر دارم زمانی که بحث تصویب قانون تشکیل سازمان نظام پرستاری در مجلس مطرح بود، این قانون سه بار بین مجلس و شورای نگهبان رفت و آمد کرد و برخی از بندها آن تغییر کرد. به یاد دارم که در آخرین جلسه پس از گله بنده به برخی تغییرات اعمال شده در این قانون ، مرحوم زواره ای، عضو حقوقدان شورای نگهبان خطاب به بنده گفتند، ای بسا قوانین بسیار ضعیفی که مجریان قوی دارد ولو یک یا دو خط قانون هم باشد، غوغا می کند و دستاورد بدست می آورد و ای بسا قوانین بسیار قوی که مجریان ضعیف دارد که قانون را ناکارآمد می کنند.

 

میرزابیگی تصریح کرد: من هم امیدوارم که دوستان و منتخبان جدید مصداق مجریان قوی باشند و ان شاء الله به گونه ای عمل کنند که بتوانند از این فضا و قانون استفاده کافی را بکنند و دستاوردهای حرفه پرستاری و سازمان نظام پرستاری کماکان ادامه یابد.

 

وی در خاتمه افزود: بی شک تعامل، صبر، ارتباط با محافل و مجامع مختلف اعم از دولتی و غیر دولتی، احترام متقابل و کار کارشناسی و علمی، رفتاری است که می تواند ما را به یک اقتدار عالمانه و حرفه ای برساند و ان شاء الله در این دوره نیز کماکان مسیر اقتدار و عزت حرفه ای طی شود.

 

http://ino.ir/tabid/40/ctl/ArticleView/mid/384/articleId/10584/language/en-US/---------.aspx

 

تعداد بازدید از این مطلب: 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : یک شنبه 3 آبان 1395
نظرات

دبیر کل خانه پرستار:

امروز پرستاری زبان زور را برنمیتابد

۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۲:۵۳ - کد خبر: 165202

امروز پرستاری زبان زور را برنمیتابد

 

سلامت نیوز:دبیر کل خانه پرستار طی پیامی به مناسبت انخابات شورای عالی نظام پرستاری نوشت :

 

به نام خدا

جامعه بزرگ فهیم ،شریف و آگاه پرستاری کشور

با سلام واحترام

با تلاش های بی شائبه وبی وقفه فعالین دلسوز صنفی از طرق اطلاع رسانی ،روشنگری وگردش اطلاعات صنفی وحرفه ای که موجبات آگاهی و بیداری با محوریت عدالت خواهی در پرستاری را فراهم نمود که علی رغم تقابل و فشارهای بی امان وبکارگیری برخوردهای خشن،حذفی و سلبی و بی سابقه مثل بازداشت غیر قانونی پرستار،تبعید، تهدید،تعلیق و اخراج گرفته تا ردصلاحیت های غیر قانونی و هدف دار و تخریب با فعالین صنفی ولی با مقاومت ،تحمل و صبوری فعالین صنفی وهوشیاری جامعه پرستاری کشور موج عدالت خواهی در پرستاری کشور فراگیر شد و با توجه تمامی شیوه های ممکن غیر قانونی و غیر اخلاقی در مهندسی انتخابات ، باز هم گفتمان عدالت خواهی پس از پیروزی قاطع در انتخابات هیات مدیره های نظام پرستاری کشور و علی رغم سعی در مهندسی انتخابات شورایعالی و تماس های مکرر با مسولین دانشگاهای علوم پزشگی و توصیه های مختلف ، باز هم گفتمان عدالت خواهی پیروز انتخابات هیات مدیره ها و این بار شورایعالی نظام پرستاری کشور شد.

 

 

بدون شک این پیروزی مرهون هوشیاری جامعه پرستاری کشور ، تلاش های پر هزینه فعالین و لیدر های پرستاری ، کمیته های پیگیری بوده است واین پیروزی که در حقیقت شوکی است بر سیستم پرستاری کشور این پیام را دارد که شاید با رفتارهای خشن ،غیر قانونی فشار و زور در زمانی کوتاه بر خواسته های به حق پرستاری سرپوش گذاشت و گفتمان اصلی را به حاشیه برد ولی با اندیشه ها ،تفکرات وگفتمان و دل پرستاران نمی توان بر خورد کرد و پرستاری امروز زبان زور و شیوه های تهدید امیز را بر نمی تابد و انشالله مسوولین مختلف پیام این انتخابات را به نحو مناسب دریافت نمایند و باید با پرستاری با احترام برخورد نمایند

اینجانب به عنوان خادم کوچک جامعه پرستاری کشور این پیروز را بر جامعه بزرگ پرستاری ، منتخبین دوره چهارم شورایعالی ،مجمع نمایندگان،کمیته های پیگیری ،هییت مدیره های نظام پرستاری ودلسوزان نظام سلامت تبریک عرض می نمایم و امیدوارم منتخبین جدید با حمایت جامعه پرستاری کشور بتواند در راستای تحقق اهداف سازمانی و بر قراری عدالت همه جانبه در پرستاری موفق باشند.

تعداد بازدید از این مطلب: 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : یک شنبه 3 آبان 1395
نظرات

اعضای شورای عالی نظام پرستاری انتخاب شدند

25 عضو انتخابی چهارمین دوره شورای عالی نظام پرستاری انتخاب شدند.

 

اعضای شورای عالی نظام پرستاری انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار نظام پرستاری، چهارمین دوره انتخابات شورای عالی نظام پرستاری امروز برگزار شد و طی آن 25 نفر اعضای انتخابی شورای عالی نظام پرستاری انتخاب شدند.

اسامی منتخبان به این شرح است:

بخش پرستاری:

سید رضا مظلوم، مشهد

کامران سیفی پور، لرستان

حسین پوپ، بوشهر

عبدالله صفری، تبریز

حمید رضا عزیزی، بندرعباس

حمید چراغی، تهران

علی محمد آدابی، یزد

طاهره زاهد صفت، رشت

مجید نجفی، فسا

شمس الدین شمس، ارومیه

علیرضا گچ کوپان، اهواز

زینب فدایی، تبریز

اصغر دالوندی، تهران

رضا دالایی، اراک

بهروز دادخواه، اردبیل

علی اکبر قربانی، قم

علی اشرف رحمان پناه، سنندچ

علی مردانی، ایذه

علی البدل در بخش پرستاری:

هادی اربابی، زابل

مصطفی کاویانی، همدان

فریمان ابراهیم زاده، خراسان شمالی

منتخبان بخش بهیاری:

سید عباس کشفی، تهران

دعیر بوعذار، اهواز

محمد رضا ناصح، ایرانشهر

حسین سرمدیان، تهران

وحید نصیری، ارومیه

علی البدل بخش بهیاری:

بهروز رحیمی، همدان

منتخبان بخش تکنسین بیهوشی:

مسعود مجرد، ارومیه

منتخبان بخش تکنسین اتاق عمل:

حسین علی نسایی، قزوین

علی البدل بخش بیهوشی و اتاق عمل:

حسین نجاریان، بابلسر

پایان خبر 

 

کد: 10579

 

پیروزی بزرگ 

در اولین دوره ی لیگ برتر ،پرسپولیس با گل دقیقه ی 95 سپهر حیدری به سپاهان قهرمان لیگ برتر شد ...

امروز دقیقا همان حس غریب غم و شادی توام را حس کردم 

اما تمام قصه ها تمام شد ،قصه ی دیکتاتوری باند شده امروز تمام شد،

پیروزی قاطع عدالت خواهان که البته کاملا قابل ویش بینی بود علیرغم کارشگنیها و سو استفاده ها و تخریبها و تهدیدها ،علیرغم تماس معاون وزیر باروسای دانشگاهها،تماس روسای. دانشگاهها با افراد صاحب رای ،دعوت افراد صاحب رای به حراست دانشگاهها ،تماس با مدیران ورستاری ،تماس مدیران ورستاری با افراد صاحب رای و .... رخ داد .

این پیروزی را اول به مسانی که عوامل این توطبه ها بودند و همه می دانند تسلیت می گویم .

دوم به افرادی که با فریب و.نیرنگ ،با کارشکنی و حیله گری و سو استفاده از موقعیتشان رای آوردند ..

به کسانی که برای افراد فریبکار ،تبلیغ کردند ،

به کسانی که علیرغم قسم و .. رفیق نیمه راه بودند،

به کسانی که به نام عدالت خواه با عدالت خواهان تماس میگرفتند .. 

و به تمام کسانی که اچازه نمی دادند انتخابات در کمال ازادی و استقلال برگزار سود تسلیت می گویم .

اما به جامعه ی بزرگ پرستاری بابت این تغییر دیدگاه بزرگ که بر خلاف فشارها ی وارده ، بر نظر خود ابرام و پافشاری کردند و نمایندگان شجاعی که از تهدیدها نترسیدند ...تبریک می گویم .

پیروزی امروز ،تنهاکسب شورای عالی و بازگرداندنش به دامن پرستاری نبود ،باکه پیروزی بزرگتر ،اثبات این بود.که اگر باهم و کنار هم بلشیم علیرغم تمام ناملایمات می توانیم ....

ما تواتستیم و می تواتیم و می توانیم و ..می توانیم ...

محمود عمیدی-پرستار بالین 

*****

به همه ی جامعه فهیم و بزرگوار پرستاری، که با درایت، هوشیاری نمایندگان خود را در شورایعالی پرستاری انتخاب کرده و مسیر اینده نظام پرستاری را تعیین کردند تبریک می گویم. از همه ی پرستاران عزیز که از زمان انتخابات هیات مدیره ها تاکنون از هرگونه تلاش و پیگیری دریغ نکردند و از همه ی بزرگان و پیشکسوتان بزرگوار که با راهنمایی های خود مسیر نا ممکن را ممکن ساختند صمیمانه تشکر می کنم.

برنده انتخابات پرستار و پرستاری بود نه هیچ فردی.

از همه ی اعضای کمیته پیگیری مطالبات، پرستاران بالینی و دانشجویان پرستاری که بویژه در دو سال اخیر تلاشهای زیادی داشتند و دمیده شدن روح گفتمان عداتخواهی بیش از هر چیز مدیون این تلاشها تحت راهنمایی بزرگان است، نشکر میکنم.

 

سید رضا مظلوم

*****

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

 

«قل جا الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا، و ننزل من القران ما هو شفا و رحمه للمومنین و لایزید الظالمین الا خسارا» ( سوره اسرا، ایه ۸۱ , ۸۲) 

 

 

خدا را شکر می کنم که به وعده خود عمل کرد و بار دیگر خورشید عقلانیت براسمان تاباند و ندای وحدت و انسجام پرستاران را در کشور طنین انداز کرد.

 

پرستاران عزیز ایران

 

حماسه حضور و مشارکت موثر و معنادار شما در انتخابات ۲۹ خردادماه ،در راستای انجام وظیفه صنفی وملی ودر پاسخ به ندای عدالتخواهی ، زمینه ساز پیروزی فریاد عدالتخواهی و تغییر در انتخابات امروز شد.

 

بی تردید پیروز این انتخابات شمایید . 

اگاه وارام و امیدوار با اعتقاد به حق و عدالت ، گامی بلنددر راه عزت و منافع صنفی و مدیریت برپایه عقلانیت و خردجمعی و اصلاح و تغییر برداشتید.

شما نشان دادید که خداوند تغییر و تحول در هیچ ملتی را جز با خواست خود انان محقق نمی نماید. 

 

این پیروزی ، پیروزی خرد بر شعارگرایی ، پیروزی رشد واگاهی بر فریب و‌ریاکاری ‌، و صداقت بر منفعت اندیشی و بداخلاقی و در یک کلام پیروزی حق بر باطل بود‌. 

 

 

و‌شما نشان دادید که حق بر باطل پیروز است که باطل نابودشدنی بود.

 

ومن امروز نابودی باطل را به وضوح دیدم .

 

یاد امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی می داریم .و رهنمودهای مقام معظم رهبری پیش دیدگان خود قرار می دهیم. 

 

امیدوارم همه انانی که به کاندیداهای محترم دیگر غیر از لیست عدالتخواه هم رای داده اند ، همصدا و همدل برای تغییر و تحول در پرستاری هم پیمان با عدالتخواهان شده و در راستای مطالبات بر حق پرستاری گام بردارند.

 

در این پیروزی بزرگ عدالتخواهی من جای بزرگان این راه و انانیکه زحمات زیاد و هزینه های بسیاری داده اند چه انانکه رد صلاحیت شده اند، یعنی جناب اقای شریفی مقدم . جناب اقای عمیدی، جناب اقای تاج الدینی و جناب اقای نظری و‌چه انانی که در لیست نبوده و فداکارانه کناره گیری کردند، یعنی جناب اقای عابدینی ، جناب اقای نارویی و سرکارخانم قاری را گرامی می دارم .  

 

 

ومن الله توفیق 

 

اکبر دادخواه 

 

۲۸ مهرماه ۱۳۹۴

تهران

*****

دوستان و یاران گرامی سلام شب همگی بخیر

استاد شریفی مقدم به شما تبریک میگم به ثمر نشستن تلاشهای صادقانه تان را

جناب عمید خسته نباشید و دست مريزاد 

خداوند توانتان را چند برابر نماید که باعث فخر پرستاری هستید.

برادر عابدینی درود بر شما و گذشت و پایبندی تان به جنبش عدالتخواهانه

سرکار خانم رشیدی درود بر شما که همیشه وظیفه خطیر اطلاع رسانی رو به بهترین نحو انجام دادین

عالیجنابان 

آقایان و خانم های گرامی

تاج الدین عزیز.درونکلایی گرامی،مظلوم های پرستاری،زوج های گرامی استاد دادخواه و خانم چکامه-جناب امیرجانی و خانم قاری،آ سید جواد توکلی عزیز،بوعذار همیشه آنلاين سلطان عزیز و و و...همگی مبارکتان باد.     

و تبریک میگم به سایر دوستان و عزیرانی که اگر چه دوست دارم از تک تک شما عزيزان تشکر کنم اما ذیق وقت و اطاله کلام منو از ادامه برحذر خواهد داشت.

دوستان جریان عدالتخواه به مسیر خود ادامه داد و سنگر دیگری رو نیز فتح کردیم

به امید آنکه با تلاش شما منتخبین عزیز شاهد اعتلای پرستاری باشیم 

انشالله

   بامروت

*****

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

پرستاران عزیز ایران!

صحنه حماسی و پرشور انتخابات در روز ۲۸ مهرماه، آزمون خیره کننده ی دیگری بود که چهره ی مصمم و پر امید پرستاران ایران اسلامی را در معرض دید قرار داد،..

 رشد فزاینده عدالتخواهی و پای فشردن بر اتحاد و همدلی صادقانه، حقیقت تابناکی است که با پیروزی ائتلاف فراگیر عدالتخواهی، یک بار دیگر در عمل به اثبات رسید و باطل السحر بافته ها و گزافه های دشمنان و حسودان و طمع ورزان شد................

پیروز حقیقی انتخابات امروز جامعه بزرگ پرستاران ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ ناپذیر و چهره ی پر نشاط و مصمم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.

اینجانبان، با تمام وجود و خاکساری در برابر لطف و رحمت خداوند حکیم و علیم، جبهه ی سپاس بر زمین می ساییم .......

و از اعتماد شما تشکر و قدردانی می‌نماییم....

مسعود مجرد.__وحید نصیری__ ارومیه

۲۸ مهرماه۹۴

*****

 به نام خداوند قادر متعال 

 

امروز لحظه های سپری شده سختی ها ،تلخیها،شادیهاو تلاشهای همه عزیزان معنای زیبای پیروزی به خود گرفت .کاش همگی شما رادر ان لحظه در اوج شادی در کنار خود میدیدم وحس میکردم ان لحظه های نابی که اسم عدالتخواهان خوانده میشد،وبا صلوات بلند یکدبگر را همراهی میکردیم وبرق شادی از چشمانمان جرقه میزد وزمانی که پس از اعلام نتایج نهایی سالن غرق شادی گردید وغریو محبت واتحاد همه جا را فرا گرفت .

 

عدالتخواهان به گرمی دست یکدیگر را میفشردند وبا اشتیاق یکدیگر را در اغوش میکشیدند واشکهای شوقشان را پاک میکردند، لحظه ای که من ماهها مشتاق دیدار ان بودم .

 

خسته نباشیدی بلند میگویم ؛به بلندای همه لحظه های سخت ,تلخ ,دشوار ,پرالتهاب ,شیرین وگوارا که بر همه ما عدالتخواهان گذشت ,برای انانی که نستوه تلاش کردند ,تاختند ,ایثار کردند واز حق خود گذشتند ,اخراج شدند ,رد صلاحیت شدند همه وهمه برای هدف والایشان ودر یک کلام ازادی وانسانیت افریدند .

 

گرچه پس از تلاشهای سخت خسته شدیم ولی از پای نخواهیم نشست که اول راهیم تا رسیدن به عدالت واقعی .

 

درود ودو صد بدرود میگویم چه به انانی که رای اوردند ,چه انانی که از صحنه رقابت کنار رفتند ,چه انانی که طراحی کردند وچه انانی که همواره همراهی کردند ,قدومتان استوار ,افکارتان پایا,نیاتتان بی ریا ,وراهتان همواره مستدام .

 

بلند قامتان نامتان جاوید .

 

""سارا چکامه,تهران ,""

 

        "" ۲۸مهرماه ۱۳۹۴خورشیدی""

*****

 انتخاب قاطعانه اعتلاف بزرگ و بر حق عدالت خواهی

را به جامعه بزرگ پرستاری

تبریک عرض کرده 

و تبریکی ویژه تر جهت انتخاب شایسته دکتر مظلوم با بالاترین آرا چه در زمان انتخاب ایشان در نظام پرستاری مشهد و چه در زمان انتخاب شورای عالی را داریم

جا دارد تقدیری از بزرگانی هم چون استاد شریفی مقدم، جناب عمید، جناب تاج الدینی، جناب علی اکبر مظلوم، جناب توکلی، جناب علی دادخواه و جناب امیرجانی و همسر عزیزشان سرکار خانم قاری داشته باشیم 

که والحق و الانصاف شایسته حضور در شورای عالی را داشته اند

  

 

امیدوارم با اتحاد و همبستگی بیش از گذشته در اعتلای این درخت

به ثمر نشسته

تلاش کنیم

و یادمان باشد دستیابی به این هدف بزرگ در اینروز آرزوی سال گذشته،ماه گذشته و دیروز ما بود

فراموش نکنیم تنها در کنار هم ایستادن

و با هم بودن تواناییهای ما رو دو چندان میکند 

ما میتوانیم میتوانیم

میتوانیم

رسیدن به دست نیافتنی ها برایمان ممکن خواهد شد

به امید پیروزی و برقراری عدالت و جایگاه و منزلت پرستاری

بارویی مشهد

*****

سلام دوستان عزیز تشکر از لطف همه دوستان، خوشحالیم که گفتمان عدالتخواهی به رهبری جناب شریفی مقدم و با زحمات شبانه روزی دست اندرکاران عدالتخواه، حایز اکثریت قاطع شد، امیدواریم بتوانیم در سایه حمایتهای جامعه بزرگ پرستاری و حمایتها و راهنماییهای استاد گرانقدر جناب شریفی مقدم و کمکهای بی دریغ دوستان خانه پرستار موثر واقع شویم و به اعتلای هرچه بیشتر پرستاری کمک کنیم.

عضو کوچکی از جامعه بزرگ پرستاری - حسین علی نسایی

*****

*از مظلوم مشهد تا مظلوم آمل*

اتتخابات شورای عالی پرستاری در حالی پایان یافته است که نتایج بدست آمده حاکی از پیروزی قاطع عدالتخواهان به سرپرستی آقای شریفی مقدم دارد.

در ابتدای لیست فاتحان شورای عالی

، نام دکتر سیدرضا مظلوم،از مشهد مقدس قرار دارد.

اما هرچه پایین تر میرویم خبری از نام علی اکبر مظلوم نیست!

بی شک کسانی که از نزدیک با آقای علی اکبر مظلوم ارتباط دارند میدانند که ایشان چهره شاخص استان مازندران هستند.ولی عدم انتخاب ایشان باعث تعجب تمام دوستان در سطح استان شده است.

میخواهم بحث را از گفته های خود آقای علی اکبر مظلوم ادامه دهم.

دو روز قبل و پیش از رفتن ایشان به تهران ،با علی اکبر مظلوم چند ساعت صحبت کردم.این گفتگو من را هرچه بیشتر با طرز تفکر او و یاران آقای شریفی مقدم آشنا کرد.

از مظلوم پرسیدم:اگر آقای شریفی مقدم شمارا در لیست قرار ندهند چه واکنشی نشان میدهی؟!

گفت :حتما مصلحت پرستاری کشور در نبودن اسم من در لیست است.

پرسیدم پس نتیجه این چند سال فعالیت چی میشود؟!

گفت : برای کسب کرسی شخصی نبود؛برای اعتلای حرفه ی پرستاری بود.

پرسیدم حاضری برای رفتن به لیست رایزنی کنی؟

گفت: نزدیکان واقعی آقای شریفی مقدم تحت هیچ شرایطی حاضر نییستند به زور در لیست باشند و اگر کسی اینکار کند بی شک نفوذی است.

پرسیدم چقدر به آقای شریفی مقدم اعتماد داری؟

گفت : شریفی مقدم بارها از سوی جناح مقابل هم پیشنهاد داشت و تهدید شد ولی لحظه ای از هدف خود عقب ننشست.

در پایات گفتگو، من به ثابت قدمی او ایمان آوردم.

اما دیروز غروب؛به آقای علی اکبر مظلوم زنگ زدم و نتیجه انتخابات شورای عالی را از او پرسیدم.

 با خوشحالی گفت:" ما بردیم،ما بردیم.عدالتخواهی رای آورد."

گفتم شما چیکار کردین؟

گفت :مهم لیست ما بود که پیروز شد."

گفتم :پس شما به شورای عالی نرفتین؟

گفت :مهم تفکر ما بود که برد.همه ی ما یکنفر هستیم.فرقی بین مظلوم مشهد و مظلوم آمل نیست.ما همه دنبال اعتلای پرستاری هستیم.

آخر سر گفت:"افتخارم اینکه سرباز کوچک عدالتخواهی هستم."

رضاسراج-آمل

 

*****

 از حضيض تا اوج..

.ماراتن انتخابات شوراي عالي در روز ٢٨مهر به ايستگاه finish رسيد...

ميخواهم برايتان از لحظاتي بگويم كه امروز بر ما در تالار امام علي دانشگاه شهيدبهشتي گذشت...

همانطور كه ميدانيد ليست عدالتخواهان كه پيروز مطلق انتخابات هيات مديره ها بود و ليست نوظهور مستقلان به رهبري ;) در انتخابات امروز براي تصاحب ٢٥كرسي شوراي عالي به رقابت باهم ميپرداختند...

ساعت حدود ١١:٢٧فرصت نيم ساعته اي براي راي گيري اعلام شد...

كمتر از ١٥دقيقه راي ها به صندوق ريخته شد...

از ١٣٦نفر نماينده مجمع ١٣٤نفر در سالن حاضر بودند و راي خود را به صندوق انداختند...

انصافا تيم برگزاركننده انتخابات به نحو عالي كار خود را انجام دادند...

ساعت حدودا ١٢ظهر...

شمارش آرا آغاز گرديد...

هر برگه راي را دوربين ميگرفت و بر روي صفحه نمايش مي انداخت...

تمامي حضار در سالن برگه را ميديدند...

برگه اول با نام آقاي فريمان ابراهيم زاده آغاز شد...

سرليست مستقلان...

من و خانوم فريديان برگه هايي در دست داشتيم و آراي عدالتخواهان را مينوشتيم...

برگه دوم هم با نام فريمان ابراهيم زاده...

برگه سوم ليست عدالتخواهان شد...

اين ليست با اسم دكتر آدابي آغاز ميشد...

خوان اول شمارش آرا تا راي شماره ٣٨ادامه يافت...

دقايقي براي ناهار تنفس اعلام گرديد...

تا راي شماره ٣٨كمي ليست مستقلان پيش بود...

جناب ;) بسيار شاد و خشنود از كار هماهنگي كه انجام داده بود...

بعداز ناهار از حدود ساعت ١/٣٠مجددا آغاز شد...

مدام آرا بين ليست ها تقسيم ميشد...

ساعت به حدود ٣رسيد...

تعداد آرا از ١٠٠گذشت....

اوضاع بهياران و بيهوشي واتاق عمل عدالتخواهان بهتر بود...

اما در ليست پرستاران اوضاع بسيار نگران كننده بود...

متاسفانه برخي ناهماهنگي در نوشتن فهرست عدالتخواهان به چشم ميخورد...

وبرعكس ليست آنطرف بسيار يكپارچه بود...

از راي ١٠٠به يكباره نزديك ١٣راي متوالي متعلق به عدالتخواهان نشد...

موجي از استرس و نگراني همه را فراگرفت...

همه به دنبال علت اين موضوع ميگشتند...

حضور چند پرستار كم كم قطعي مينمود...

دكتر آدابي،آقاي چراغي،آقاي پوپ،آقاي سيفي و خانوم زاهد آمارشان از ٦٥فراتر رفت...

اما مابقي پرستاران عدالتخواه در بازه ٦٠تا ٦٣راي بودند...

چهره جناب بوعذار گواه كامل ماجرابود...

با آنكه خود وارد شورا شده بود اما نگرانيش از كل ليست بود...

خودم بسيار نااميد شده بودم...

زمان جمع بندي آرا رسيد...

ما همه منتظر جمع بندي شديم...

همه مي آندند و وضعيت را جويا ميشدند...

آقاي عميدي و آقاي تاج تماس گرفتند...

گفتم هنوز جمع بندي نشده است اما نگرانيم...

جناب ;) آمد پايين سالن...نگاهي بسيار بامعنا به ما انداخت...

نگاهي از روي شعف و شادماني...

او با هر برگه متعلق به ليستش مشتي گره ميكرد و خوشحالي مينمود...

ساعت ٤:٤٠

زمان اعلام ليست نهايي...

آقاي سيد رضا مظلوم

آقاي كامران سيفي پور

آقاي حسين پوپ

صداي صلوات عدالتخواهان هر لحظه بلندترميشد...

كم كم پاهايم قرص تر شد...

سه نفر اول متعلق به ما بود...

نفر چهارم آقاي چراغي

صلوات بسيار بلند شد...

مرد آرام متين و دوست داشتني عدالتخواهان...

نفر پنجم وششم جناب ;) و آقاي عزيزي بودند

دكتر آدابي و خانوم زاهد هم رهسپاران بعدي شوراي عالي بودند...

حال به نقطه اوج داستان رسيديم...

ترافيك آرا براي رتبه هاي ٩تا ١٨بسيار زياد بود...

اما خوشبختانه آقاي قرباني آقاي گچكوبان خانم فدايي آقاي دالايي دكتر دالوندي دكتر نجفي آقاي مرداني از ليست عدالتخواهان شدند...

شمس و دكتر دادخواه نيز از ليست مستقلان رهسپار شوراي عالي شد...

آقاي رحمان پناه بزرگ نيز از ليست عدالتخواهان وارد شوراشد...

جناب ;) كه قبل از اعلام نتايج 

تشريف بردند كنار آقاي ميرزابيگي...

كشفي،بوعذار،نصيري،ناصح،مجردو نسايي پايان بخش پيروزي لذت بخش عدالتخواهان بودند...

موجي از جشن و سرور و شادماني سالن را فراگرفت...

خستگي ١٥ماه كار طاقت فرسا...

شايد هايك روزي گواهي دهد بر زحمات مردان و بانوان خستگي ناپذير...

بوعذار بر صندليش آرام شد... 

اشك هاي شوقش و گريه ممتدش بعداز اعلام قطعي تا ابد در ذهنمان خواهد ماند...

لحظات بينظيري بود...

شايد باورتان نشود...

اما برخي از همين اعضاي شوراي عالي امشب نيز شبكاربودند...

چه سختيها كه تحمل نشد...چه ناجوانمردي كه نديديم...

چه تماسها...تهديدها....

اما تالار امام علي صداي صلوات پرستاران زجركشيده اين سرزمين را فراموش نخواهد كرد...

شايد فصل جديدي براي پرستاري ايران زمين گشوده شود...

شريف،عميد،تاج...

ليدرها،ادمين ها،نويسندگان....

اعضاي هيات مديره ها،اعضاي شوراي عالي....

تبريك به پرستاران بالين اين سرزمين...

دم همگي گرم...خداقوت...

در اوج بوديم...حضيض را ديديم...به اوج بازگشتيم...

دلسوز

بامداد ٢٩مهر ١٣٩٤

رشت 

*****

 من کوچکترین عضو این تفکر بزرگ هستم 

اینجا منیت معنی نداره اینجا فقط از اتحاد پرستاری صحبت میشد نه منیتی در کار بود نه کار شخصی بزرگترین و شریفترینها رو با نامردی از گردونه حذف کردن من که از رای نیاوردن خوشحالم چون در توانم در حد پاسخگویی به جماعت زحمتکش پرستاری نبوده و نیست

جایی که با حذف چهره های شاخص قصد داشتند عدالتخواهی رو خاموش کنند مردان و زنانی بودند که اگر بخوام اسم بیارم باید از تمام کسانی که در لیدرها هستند بگم چندتا شون رو میگم اپل از خانمها 

بارویی مشهد

غفارزاده اردبیل

ستودگان شیراز

کرد نمیدونم از کحا

انحم کرمان 

یونسلو اصفهان

و......................................

اقایون

شریفترین مرد پرستاری استاد معزز جناب شریفی مقدم

منتقد اهل قلم و با تفکر جناب عمیدی

مرد با ذکاوت نازندران باهوش و محلل قوی جناب محسنی پور 

اکبری ساری

رضایی غیورمرد لرستانی رامسر

جناب عبداللهی

تاج الدینی زحمت کش تهران

چراغی تهران که البته موفق شدن در شورا راه پیدا کنن و...........................

من فقط سرباز بودم اینجا منیت وجود نداشت خوشحالم از اینکه در مقام پاسخگویی نیستم همه دوستان راه یافته توانمندند و به همه عزیزان اعتقاد راسخ دارم

راستی از جناب ارست و خانم فرحوشی و سلجوقی و همه کسانی که الان حضور ذهن ندارم هم تشکر میکنم دست مریزاد احسن به توان بالایتان

*****

کامی شیرین و کامی تلخ 

کشتی عدالت خواهان در دریای متلاطم امواج گروه ثروت و قدرت ومنت به ساحل رسید و ایام محرم بکام عذرا حسین (ع) بشیرینی نشست

غم و درد و رنج پرستاران بالین با پیروزی عدالت خواهان نسیم تغییرگرفت.

تبریک مخصوص به دکتر مظلوم منتخب برگزیده خراسان بزرگ و تمام منتخبین 

عدالت خواه کشور باد.

امیرجانی

 *****

سلام 

صبح همگی بخیر 

دیروز اشکی از چشمان من جاری شد !!!!!!

نه از سرشوق انتخاب شدنم بود و یا پیروزی عدالتخواهان ! بلکه این اشک حکایت از برداشته شدن بار سنگینی بود که نزدیک بر 15ماه فعالیت صنفی و برنامه ریزی های شب و روز جهت پیشرفت و احقاق حقوق پرستارانی هست که این بنده حقیر را بعنوان کوچکترین عضو این حرکت در کنار اسطورهای پرستاری قبول داشتند .....

دیروز جامعه پرستاری به همه ثابت کرد که هیچ قدرتی بالاتر از اتحاد نیست ..که نه با زور و نه با تطمیع می شود یک انسجام را متلاشی کرد...

اما دوستان گذشته هرچی بود گذشت هر تنشی یا در هر گروه که قرار گرفتیم دیگر به پایان رسید پرستاری دنبال حزب و گروه نیست ..پرستاری دنبال عدالت در پرداختهاست دنبال جایگاه اقتدار و عزت می باشد .پس بیایید .. برای رسیدن به اینده ایی بهتر باهم متحد باشیم اتحاد رمز پیروزی هر حرکتی بوده و خواهد بود ....

 

حلالیت .

از کلیه دوستانی که طی این مدت 15ماه در دنیای مجازی که این بنده حقیر باعث رنجش خاطر انها شدم. امیدوارم به بزرگی خودشان بنده را مورد عف و مرحمت قرار دهند ....

تشکر و قدرانی ...............................

از کلیه عزیرانی که به بنده رای دادند یا رای ندادن تشکر میکنم و امیدوارم برای جامعه پرستاری فردی خدوم باشم و همیشه با پیشنهادهای سازنده در این راه سخت مرا یاری کنند 

خوزستان عزیز

منتخبین شما .اقایان گچکوبان .مردانی .بوعذار .این پیروزی مدیون تک تک پرستاران استان علی الخصوص 13هیات محترم استان میدانم .امیدوارم نمایندگان شایسته ایی برای شما باشیم .......

 

هایک...........

بعداز 15 ماه فعالیت در دنیای مجازی و پیروزی بر وزارت نشینان و فارق شدن از بحثهای انتخاباتی همچنان در خدمت تمام عزیزان خواهم بود امیدوارم با همفکری تمام هیاتهای کشور بتوانیم یک شورای عالی پویا و فعال که جز به مصلحت پرستاری چیز دیگری در ذهن پرورش ندهد و شماها دوستان خوب و عزیز با انتقادات و پیشنهادات سازنده از انحراف از ریل عدالت پرستاری ما را یاری نمایید 

موفق و پایدار باشید 

خدمتگزار جامعه پرستاری بوعذار

29مهر94

*****

دوستان و همراهان صمیمی

سلام

احتراما ضمن تشکر از تمام دوستانی که بنده را مورد لطف خود قرار دادند به استحضار می رسانم

انتخابات شورایعالی نظام پرستاری کشور با همه دشواری ها و فراز و نشیب های آن به انجام رسید و موسم کنار گذاشتن بحث های” رقابت” که طبیعت ذات هر انتخاباتی است و در عوض شروع فصل” رفاقت” آغاز گردید.جا دارد در این میان ضمن تشکر از تلاش کاندیداهای جناح های مختلف خصوصا از مجموع تلاش های ارزشمند جناب شریفی مقدم این بزرگمرد شریف پرستاری و همکاران غیورشان بویژه جناب عمیدی,جناب تاج الدینی و جناب عابدینی که بدون شک در به ثمر رسیدن این موفقیت نقش اساسی داشتند, صمیمانه قدردانی نماییم.توفیق همگان را در جهت نیل به آرمان های شریف پرستاری از درگاه خداوند متعال آرزومندم. 

دكتر ادابي يزد

تعداد بازدید از این مطلب: 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : یک شنبه 3 آبان 1395
نظرات

 

 

محل برگزاری گردهم ایی بزرگ عدالت خواهان شب قبل از انتخابات در هتل فرهنگیان

 

 

 

دیدن یاران اشنا از گوشه و کنار کشور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اتوبوس دوطبقه در مسیر رای گیری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کارشمارش ارا از ساعت یک تا پنج عصر طول کشید

 

 

 

 

دو مظلوم در کنار  هم

 

 

 

عکس جمعی عدالت خواهان بعد از شمارش ارا و بدست اوردن اکثریت 

 

 

 

حضور استاد شریفی مقدم بعد از پایان مراسم و تبریک پیروزی قاطع عدالت خواهان 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ج

جمع فعالین دانشجویی در شب انتخابات شورای عالی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صبحانه ی صبح انتخابات در هتل محل اقامت

 

 

 

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : یک شنبه 3 آبان 1395
نظرات

نمونه اي از واكنش هاي بچه ها در گروه در فاصله راي گيري تا اعلام نتايج 

هر خط بيان احساسات و نظرات پاك همراهان است 

 

دوستان من اومدم بیمارستان که هماهنگ بشم بیام محل اخذ رای متاسفانه یکی از همکارای بخش مشکل براش پیش امده بود نشد ما مرخص بشیم بیاییم خدمتتون . البته بنده حق رای نبودم اما دوست داشتم در روز تاریخی پرستاران حضور داشته باشم . با تمام امکانات مراقب اتحاد خود و تقلب از طرف مقابل باشید به هیچکس اعتماد نکنید و با بدبینی فرایند انتخابات را دنبال کنید از نحوه نوشتن تعرفه های رای تا شمارش خیلی دقت کنید امیدوارم حقی ضایع نشود . این حق مال کاندیداها نیست مال همه پرستارانی است که منتظر نتیجه هستند

میثاقنامه را با توجیهات بچه گانه زیر پا گذاشت تا به چی برسه ؟ به هر چه برسه در نقابل انچه از دست داده ناچیز است

ایشان با لیست عدالتخواهی بالا اومد تا چند روز پیش هم با قاطعیت میگفت با شما هستم 100 درصد

انتخاب حق طبیعی افراد است اما در قالب ائتلافی رفتن و خلاف تعهد عمل کردن خیلی معنی بدی داره

رگ اذری اجازه خیانت و نامردی نمیده

رگ وسوسه ای را گرفته که شیطان متولی ان در همه ما انسانهاست

درسته ولی نقطه ضعف ما انسانها اینه 

اردبیلیها خیلی توسل به حضرت عباس دارند و بزرگترین پیام ایشان در مقابل امان نامه و انتساب به قوم بنی اسد طرفداری از حق بود برای این دوست هم زبانم متاسفم

سلام دوستان چه خبر.از فضای انتخابات بگین.

اوضاع چطوره.خوب پیش میره

فعلا معرفی

خانم دکتر فدایی هم بالا رفتن

نوشتن افراد شروع نشده

متاسفانه تصمیمی که نباید میگرفتند را گرفتند 

وتوجیهاتی داشتند ولی قابل قبول نیست

البته الان جاش نیست صحبت شود 

الله علیم بذات الصدور انشاء ا... موفق باشند

سلام برای لیست عذالتخواه پیروزی روزافزون درتمام صحنه ها وبرای لیست وزارتی انصاف. وتعهد د رمقابل صنف زحمت کش پرستاری آرزومندم

 

انشالله بعد اعلان نتایج صحبت خواهیم کرد

فعلا دعا کنیم برا پیروزی دوستان عدالتخواه

 دکتر دادخواه اردبیل اومد نفر سوم

به امید خدا پیروز خواهیم شد

نه همون دکتر آدابی نفر سوم

تبیرک میگم به هر حال عدالتخواهان در صدر قرار دارند

اقای ناروئی سرباز گمنام نیستید نام اورید کیست که ناروئی را نشناسد . 

درود بر همه دوستان. امیدواریم که همه کسانی که در اون لیست عدالتخواهی قرار دارن واقعا از ته دل هم عدالتخواه باشن.که انشا الله قطعا همینطوره. کسانی انتخاب بشن که شایستگی لازم رو برای به گردن گرفتن همچین مسئولیت بزرگی رو داشته باشن.

 به امید پیروزی گفتمان عدالتخواهی...

سلام دوستان

چه خبر از نتایج؟

 

همكاران محترم هم اكنون در دانشگاه شهيدبهشتي،درحال شمارش آراي منتخبين شورايعالي نظام پرستاري كل كشور ميباشيم.به اميد اتحاد جامعه پرستاري با انتخاب اعضاء مجرب ودلسوز جامعه پرستاري(محمدكوهي ١٢ظهر ١٣٩٤/٠٧/٢٩)

بهیار ها کیا رای اوردن مشخص نشده؟؟؟؟

سلام دوستان

چه خبر از نتایج؟

 

 

من که تاکیکاردم 

 

منم برادیکارد

خوش به حالت

مظلوم از مشهد عدالت خواه اول صفری دوم آدابی از عدالت خواه سوم بقیه هم در حال شمارش است

کپی از تلگرام

منم سکوتم ومنتظر 

منم بین تاکیکارد و برادیکارد

یه جور اضطراب خاص

شمارش تمام شد تا اینجا چراغی زاهد وکشفی جز انتخاب شدگان قطعی هستند

کپی از تلگرام

من رو دارن cpr میکنند

خدا نکنه

نگران نباشید . به فکر کل 25 نفر لیست عدالتخواه در شورا باشید

جناب ناروئی بزرگ مرد بلوچ و غیرتمند بلوچستان درود بر شما

خود شما کم ندارید از اهل قلم جناب آقای ظلی

چه سکوتی .....

چه خبر

اقا من جانکشنال تاکی کاردم

یهECGبردارین تو گروه علمی بررسی کنیم

دوستان سلام

بنده در دانشگاه شهید بهشتی تهران به عنوان نماینده هییت مدیره شهرستانهای پارس آباد و بیله سواردر مجمع نمایندگان ،از نزدیک شاهد شاهکار گروه مستقلین هستم

انشا الله به امید خدا دکتر دادخواه عزیز ما با قاطعیت به شورای عالی راه پیدا خواهند کرد

آرا در حال شمارشه

باور کنید کمتر برگه رایی هستش که اسم آقای دکتر دادخواه رو ننوشته باشند

دادخواه که از مستقلین هست

خدا به خیر بگذرونه 

یعنی چی؟؟؟؟

فک کنم برابر بشن عدالتخواه و مستقل 

از دوستان ما چه خبر

از عدالتخواهان وضعییت چطوره

توکل بر خدا

بگین کسی خبر از وضعییت آرا نداره

شمارش آرای 150 نفر مگه چقدر طول میکشه

شمارش جریان دارد قابل ارزیابی نیست تا پایان شمارش باید صبر کرد

توکل بر خدا ببینیم چی میشه

سلام خدمت همه بزرگواران 

 

لطفا از حاضرین در سالن 

وضعیت رو اطلاع بدن

جناب عابدینی بد صبر کرد چیه!!!

اونا با نوشتشون من یکی را سکته دادن

یکی بگه وضعییت دوستان ما چطوره

والا من نتونستم انصراف بدم شفاها اعلام کردم نمیتونم بیام

خدمت تمام دوستان ارادتت خودم اعلام کردم و با زبان ساده و بدون مقدمه گفتم در کنارتون هستم ولی برا رای نمیام و فرصت انصراف نداشتم و گرنه انصراف هم میدادم

سلام،تا حالا فقط۳۸رای شمارش شده،و تا یکساعت برای ناهار تعطیل است

نکنه به بهانه نهار خوردن تو این فرصت تقلب بشه

حالا میمردن یه ساعت دیرتر غذا میخوردن

وضعیت 38 رای چطوره دالایی؟؟

از اون 38رای چندتاش مال ما هست

پس جطور صاحب رای مارس اباد اونجوری نوشته

هر کاغذی باز میشه اسم دادخواه هست!!!!

یه جریانی انگار هست

از 40 تا اونا بالا بودند متاسفانه _ شواهد تا الان میگه بچه های ما لیست کامل رای ندادند

یعنی چی

از ۳۸ رای شمارش شده ، ۲۳ رای صفری و دکتر مظلوم نیز همین حدود دکتر ادابی ۱۷ رای 

نتايج قطعي تا چند لحظه ديگر

متاسفانه احتمال حذف نمایندگان مازندران هست

چرا

وضعیت فعلا پایاپای پیش می رود ....

از ناهار اومدن؟

اره

امیدوارم دوستان به مسایل قومی و زبانی دقت نکرده و به لیست وفادار مانده باشند....چون کاملا مشخص است که چه کسانی و با چه انگیزه ای به لیست وفادار نمانده اند‌‌‌....

با عرض پوزش 

 

امیدوارم در انتخاب لیست اشتباه نشده باشد 

ببخشید تصادفی داشتیم

لطفا دوستان سعی کنین وفادار باشین

مگه عهد نبستیم

بدون تعصب رای بدین

چرا تا الان رای صفری بیشتره!!!!

پس اون همه هیاهو و اتحاد دوستان کجاست

چرا نگرانمون میکنینین

متاسفانه ۶ رای دوستان خیانت کرده اند

البته این براورد من 

توی این شرایط حساس کاش همکاران با دید باز رای میدادن

واقعا جناب دادخواه!!!!!

پس مردی و مردانگی کجا رفته

چرا تو چیدمان دقت نشد!!!!!

الان چه خبره

شمارش ادامه داره؟

واقعا همه نگران هستن در این شرایط خیانت به رای چه معنی دارد یک رای هم دراین شرایط از ویژگی خاصی برخوردار هست

طبق اطلاعات واصله دوستان علیرغم تاکید موکد بر نوشتن کامل لیست 25 نفره تعداد کم و مورد نظر خودشان را از لیست در تعرفه ها نوشته و بقیه را خالی گذاشته اند ولی متقابلا طرف مقابل کل 25 نفر لیستشون را نوشته اند . 

برخی ها هم لیست ترکیبی هم نوشته اند . انتظار ما از شورای عدالتخواه تامین نمیشود تا الان که حدود نیمی از اراء شمارش شده تعداد پایا پا گزارش شده است

چرا کسی چیزی نمیگه.لطفا به عهد خود وفا کنیم دوستان

تو این شرایط یه رای هم مهمه

خانم غفارزاده کار از رای گذشته در هر صورت باید منتظر نتیجه بمانیم

الان اوضاع چطوره؟

اخه من اومدم تو جاده

دارم بر میگردم

انانکه از 25 گزینه موجود 10 یا 12 یا تعدادی را نوشته و بقیه را خالی رها کرده اینقدر قدرت درک نداشت که بفهمه بقیه جاها را برای لیست مقابل خالی میگذارد

مگه قرار نبود از برگشون عکس بگیرن؟؟؟؟

شهید اوینی میگفت چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کربلا میگذرد .دوستان و همکاران عزیز الان هم عرصه انتخاب است و هر انتخابی در قد و قواره خودش یک کربلاست . ما در این انتخاب حق خواهی و عدالت طلبی را انتخاب کرده ایم با شورا یا بی شورا . 

مگه رای باز نبود؟!!

دعا کنین

انشالله که موفقیت با عدالتخواهان است نا امید نشوید هنوز شمارش ارا تمام نشده

حیف شد دوستان حیف کردن

اونایی که نباید بالا می اومدن اومدن

واقعا چرا رو حرفتون نموندین

صفری هست دیگه چه خوشحالی !!!!!

پس تو گروها اون همه گارد گرفتن بقول مستقلها شعار بود

واقعا متاسفیم برا دوستانی که نمیتونن مردانه به عهدشون وفا کنند

پس هی شعار ندیم باهمیم باهمیم

تو ظاهر باهم بودیم با این همه سرو صدا

هنوز خیلی مونده به حسینی بودن و حسینی شدن اول باید فرهنگ حسین را آموخت بعد راه حسین را رفت

خانم غفارزاده واقعا نخبه های ما اینجوریند الکی امید بستیم به پیروزی وقتی مشخصات کاندیدا را روی تعرفه از روی لیست غلط مینویسند و باطل میشه یا اسم از یکی فامیل از دیگری مینویسند یا نصفی از تعداد رای تعرفه را خالی میگذارند با وجودیکه توجیه شده بودند یک تک رای سرنوشت ساز است به کل لیست رای بدهید نه یک نفر کم نه یک نفر زیاد . این نتیجه اصلا قابل قبول نیست حتی اگر 14 یا 15 نفر از ما برود شورا بازهم از نظر من شکست محسوب نیشه باید دنبال ریشه یابی و اسیب شناسی باشیم

اونا نبض دوستان ما را گرفته و از ضعفشون خبر داشتن

اونایی که خیانت کردن مدیون استاد شریفی مقدم و نان و نمک هستن

جناب اقای دکتر مظلوم خانم دکتر فدایی جناب دکتر ادابی تبریک میگم

جناب بوعذار جناب توکلی کسب نمیخواد حرف بزنه

داشته باشین تو گروها شروع شد ملامت عدالتخواهان و بحقه دیگه جوابی نداریم

آخرین نتایج ولی قطعی ونهایی نشده

بچه ها بردیم

با سلام دوستان هیچوقت انتظار پیروری صدرصد نداشته و نداریم مهم اینه که برایند شورای عالی صدای عدالت خواهی باشه و تغییر نگرش مدیران وزارت و نهادهای تصمیمم ساز 

دوستان اکثریت را اوریم حدود۲۰

تبریک و هزاران تبریک

خبر خوب و نهایی و موثق بدین

وقت گلباران شده؟

تبریک

تبزیک تبریک

دکتر مظلوم 73

سیفی پور71

حسین پوپ69

صفری 66

عزیزی 69

چراغی 67

ادابی 67

زاهدصفت65

نجفی 64

شمس62

گچکوبان62

فدای ی62

دالوندی62

دالایی60

دادخواه60

قربانی60

رحمانپناه60

مردانی59

به لیست آقایان مجرد و نصیری و بوعذار ار عدالت خواهان رو هم اضافه کنید

اقای توکلی رای نیاورد !

خانم رشیدی شما چشم بینای عدالت خواهان هستید خبر های دست اول رو از شما انتظار داریم کم کار شدی خواهر من

سلام ، کم کار نشدم 

اطلاعات کپیست

چون خودم حضور نداشتم . البته و در واقع دوستان ....

بسیار عااااالی

با آرزوی موفقیت

به به تبریک.اشک شوق تو چشام جمع شد خدا شاهده

21 نفر از عدالتخواهان و 4 نفر از مستقلین به شورای عالی راه یافتند

رای قطعی شده

چراغی نماد مظلومیت و حقانیت و شجاعت ماست

نیستن جناب چراغی؟

چرا تو لیستی که من فرستادم هست هاااا خانمی

چراغی نبود من اونجا رو نابود میکردم جان خودم

درو بر عدالتخواهان

لیست نهایی را جناب عابدینی لطف کنین

بسیار خوشحال شدم ,,, پیروزی چقدر شیرین است ,,,, خسته نباشید برادران و خواهران غیرتمند عدالتخواه

آقا خبر قطعیه که تو گروهای استانیمون شیر کنیم؟

حمید قطعیه

صفری و شمس در محاصره ی عدالتخواهان

تبریک به خودم، تبریک به تو، تبریک به شما، تبریک به همه

چه دوستانی که صلاحیتدارترینها بودند اما رد صلاحیت شدند چه انانکه برای رسیدن به لیست واحد کنار کشیدند نام میبرم خانم فریدیان اقای عبداللهی اقای درونکلایی اقای بامروت اقای قاسمی اقای دادخواه اقای ناروئی . همه تلاش کردند و کنار کشیدند تا به لیست واحد برسیم . برای موفقیت این لیست واحد سر از پا نمیشناختند اقای شریفی مقدم که جای خودش را دارد اقای عمید که وقف تعالی عدالتخواهی بوده و هست اقای تاج الدینی با غیرت بی نظیر کردی اقای نظری خوب و دوست داشتنی که صلاحیتشان را تقدیم پیشبرد اهداف عدالتخواهی کردند از همه تشکر میکنیم و دستشان را میبوسیم

با سلام. وتبریک به جامعه ی پرستاری واستاد شریفی مقدم. واقعا دوستانی که کاغذهایی رای خودرا نصفه ونیمه رها کردند اول خیانت به خود بعد به جامعه ی پرستاری کردند با این حال خدارو شکر پیروزی از آن ما شد 

بساط مهمونی او اردبیلو را بندازم

دوستان انتخابات هیات مدیره ها پیام داشت گفتند پرستاران احساسیند و پیام ما رو درک نکردند این بار امیدوارم با این انتخاب قاطع پیام ما را درک کنند و تغییر رویکرد بدهند

تبریک به همه عدالتخواهان و بزرگان پرستاری کشورم

اگر دوستان هماهنگ و در کارها هماهنگ و با مشورت اقای شریفی مقدم که همواره مصالح و خواست جامعه پرستاری را مقدم میداند عمل کنند 5 نفر مقابل هم تابع رای و تصمیم ما خواهند بود

تبریک به جناب آقای شریفی مقدم و آقای عمیدی 

تبریک به جامعه عدالتخواه پرستاری کشور

 

تعداد بازدید از این مطلب: 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : یک شنبه 3 آبان 1395
نظرات

بنام خدا 

و با سلام و درود بر همه ی عدالتخواهان و پرستاران اگاه سرزمینم

 

 

اینجانب سلیمان نارویی بنام عدالت و عدالتخواهی در پرستاری و به احترام بزرگان پرستاری کشور از جمله جناب استاد شریفی مقدم، اقایان عابدینی، تاج الدینی ، چراغی، عمیدی،دکتر ادابی ، دکتر مظلوم و سایز بزرگانی که بعلت محدودیت در نوشتن متن از بیان نام انان صرف نظر کردم برای اعتلای پرستاری اکادمیک ایران و بهبود اینده ی پرستاری بالین انصراف خود را دیشب از لیست تنظیمی عدالتخواهان اعلام نمودم و کماکان سرباز گمنام عدالتخواهی برای خدمت به پرستاری باقی خواهم ماند و بیشتر از پیش در این راه تلاش و از هیچ کوششی در این راه دشوار دریغ نخواهم کرد

باشد که با یاری خداوند ، برگ زرین دیگری برای پرستاری کشور به سمت و سوی عدالتخواهی رقم بخورد و پرستاران کشورم بجزء دغدغه ی مریض داری، مشکل دیگری نداشته باشند و با رسیدن به رفاه و اسایش نسبی و بالاتر از کیفیت زندگی بهتری بهره مند شند

 

با احترام سلیمان نارویی 

پرستار عدالتخواه

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2432
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود